poniedziałek, 17 marca 2014

1. Nowe miejsce.

Hej! Zakładam bloga ponownie. Na wcześniejszym mam duży problem z meilem, co uniemożliwia mi zalogowanie się. Dlatego pomysł na to by jeszcze raz spróbować.
Dziś dzień wolny. Pogoda brzydka. Amelka tworzy. Czekam, aż mąż wróci z pracy by trochę się oderwać, poczytać. Przyda mi się dziś taki czas dla siebie. Nie będę zanudzać. Pogoda wpływa negatywnie na moje samopoczucie. Buziaki i do następnego!

A tutaj mam dla Was zdjęcia z sesji z moją piękną córeczką.



10 komentarzy:

  1. piękne jesteście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniałe te zdjęcia! :) Jesteście pięknymi kobietkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dlatego zawsze chciałam mieć córkę :) Piękny widok :) Ile Twoja córeczka ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 latka i 4 miesiące :) - w zaokrągleniu, żeby się w dni nie rozdrabniać ;)

      Usuń
  4. Ślicznie razem wyglądacie, szczególnie to pierwsze zdjęcie :) pozdrawiam i powodzenia w prowadzeniu bloga, na dobry początek dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne zdjęcia. Czyli teraz ten blog jest aktualny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Nominowałam Cię do wyróżnienia Liebster Award. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń